Upíri, masívne roboty, šialený sprisahania je, strieborné vlasy dievčenskú mužov, cez-komplikované písanie s hŕbu ťažkých syrom a taviace kotol hranie.Metal Gear Solid franchise je určite zaujímavá a zbieral docela nasledujúce.Môj vlastný vzťah s ním bol na a off - niekedy mám rád to, inokedy Nenávidel som to, ale bez ohľadu na to som bol vždy hlboko fascinovaný.Je ťažké nebyť.
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain nie doraziť až niekedy budúci rok, ale zatiaľ všetko, čo je uvedené o tom sa úspešne dostal ma trochu vzrušená.A napriek tomu nemusíme čakať do budúceho roka dostať nejakú predstavu o tom, čo očakávať ako Konami vydali To Ground nuly, čo je ... ehm, prológ?Napriek tomu je to zabalené v plnú predajnú krabice, ktorá sa môže pochváliť, že reklama, "Od Hideo Kojima prichádza prvá časť solídne skúsenosti V Metal Gear - Metal Gear Solid V :. Pozemné Nuly, prológ k Metal Gear Solid V: The Phantom Pain" ktorá je viazaná na zmiasť príležitostných hráčov len nakupovanie v okolí v miestnom obchode.Dokonca Hideo Kojima sám bol trochu nejasné, čo presne Pozemné Nuly bolo, keď prvýkrát oznámil to, vedie k mnohým narýchlo upravených novinové články.Dokonca veľmi nedávno opísal ako tutoriál.Vieš, že budete musieť zaplatiť.
No, Pozemné Nuly možno určite označiť ako prológ k hlavnej hre, ale v praxi to, čo to nakoniec cíti ako je oslavovaný demo, a spôsob, ako pre Konami, aby sa rýchlo trochu peňazí navyše.Cynický, ja viem, ale vďaka tejto recenziu Dúfam, že vysvetliť, prečo to tak cíti, a prečo je to stále plátok zábavy bez ohľadu na to, ktorý bude nepochybne mať dlhodobé fanúšikov slinenie v trochu nehygienické spôsobom.
Pre tých, ktorí dúfajú, že kus hlboké rozprávanie príliv vám až po fantómové bolesti konečne dorazí sklamaním je pripravený a čaká na vás políčok do tváre.Je tu pár scénach v ponuke tu, ktoré bookend primárna úloha, ktorý má vám záchranu dva staré tváre z vojenskej základne, a prezentujú len málo v spôsobe príbehu, aj keď koniec sa aspoň slúžiť ako pevný Cliffhanger získať fanúšikov trochu viac nadšení pre skutočnú hru.Nie je čas venovať sa k niektorej z postáv, a tak sa hra zdá sa predpokladať, že už budete vedieť, kto mnoho ľudí zapojených sú, čo je zvláštne vzhľadom k tomu, že jedným z Pozemné núl dôvodov pre existujúce, by bolo pomôcť dostať novšie hráči sa podieľajú na rade, najmä preto, že predchádzajúca hra bola exkluzívne k Sony platformy.
Avšak tam, kde nemôžem poruchu zemného Nuly je v prezentácii tejto skromné pozemku, ako Hideo Kojima sa zdá, že sa konečne podarilo zvládnuť svoj potenciál, ktorý som vždy cítil tam bol, ale nikdy možné zobraziť v často zle napísaný a meandrující predchádzajúci hry.Dialóg tu - to málo, čo z toho je tu - tečie oveľa viac prirodzene, zatiaľ čo over-the-top povaha boli zmiernené celkom dosť, aj keď dlhoroční fanúšikovia by nemali cítiť strach, pretože to je ešte veľmi veľa Metal Gear Solid hra, a tak niektorí podivnosť stále existuje.Medzitým dĺžka cutscén je oveľa lepšie súdený a ponúka hojne využívajú neisté vačky, niečo, čo som normálne proti as režisérmi dnešnej dobe spoliehajú na to príliš veľa, ale je to umne urobiť, a v kombinácii s dlhými, jednotlivými ranami kamery.Konečným výsledkom je neuveriteľne úžasné sledovať.
Pomáha tento dôvod Nuly je veľmi pekná vyzerajúci hra, a to aj na poslednú-gen konzoly.Beží na zbrusu nový motor Fox primárnej misie sa odohráva v záplave dážď, ktorý slúži na obdiv úhľadný grafiky tejto hry, ale vyzerá to rovnako krásne v jasnom slnečnom svetle, že vedľajšie misie podporilo.Premieňa v v určitých oblastiach a tam sú niektoré ploché textúry možno nájsť, a životné prostredie je v miestach trochu riedke, zatiaľ čo kríky a dokonca aj nepriatelia majú vo zvyku popping do existencie alebo mizne, niekedy v relatívne blízkej vzdialenosti, ale celkovo Ground nuly vzhľad mocný dobrá a vytvára dobré podmienky pre nadchádzajúce fantómové bolesti.
Ground Nuly tiež nám dáva náš prvý chuť Kiefer Sutherland v úlohe Big Boss, a úprimne povedané zabije ju, prináša oveľa jemnejšie a skutočnú výkonnosť než Hayter kedy urobil, aj keď legendárny hlas zostáva ikonou z dobrého dôvodu.Mať Kiefer požičiavať svoj talent k úlohe tiež pomáha odlíšiť charaktery Veľkého šéfa a Solid Snake, čo je problém Vždy som mal v predchádzajúcich hrách, kedy obaja charaktery hrali Hayter.Napriek tomu, len s niekoľkými málo scénach a línií v hre dialóg je aj naďalej príliš skoro na vyhlásenie o vlastnostiach, Sutherland ako majstrovská, ale pozemné Nuly ma necháva pocit, veľmi istý, že aj zarytí Hayter fanúšikovia budú môcť prijať prechod.
Zatiaľ čo hra by mohla byť svetlo na rozprávanie existujú pozadí náznaky tmavšie dejových prvkov, aj keď sa ovládal so všetkými jemnosť pogo-stick na koni mačku snaží navigovať cez mínové pole, ale potom Kojima nikdy nebol jeden pre jemné, a to je celkom v poriadku ,Guantanamo Bay je tu jasný predmet, a rozptyl magnetofónových kaziet poskytuje hlbší vhľad do základu, ktorý ste skúma a zlovestné veci, ktoré boli tam deje, niečo čakajú na objavenie, aby hranice v súvislosti s nástupom to trochu moc zatiaľ bez nutnosti akéhokoľvek iného bodu, ktorý hodnotu šoku.Oni tiež vytvoriť lepší obraz darebáka, ktorý sa krátko zazrel pred zmizol, pravdepodobne k návratu v The Phantom Pain.Šanca zachrániť zajatcov s vakmi na hlavách, konaných v rámci malých klietkach predstavuje dojemný okamih, keď sa muž plače na ramene Snakes, hovorí o tom, ako sa vzdal nádeje.Bolo to nemotorný v spôsobe, ako Kojima a videohry tak často sú, ale napriek tomu splnila svoj účel dobre.Dovolil som sám na okamih uspokojenie nad tým, že zachránil tých ľudí, aj keď som nevedel, ich zločiny, alebo aj keď tam boli ešte nejaký, predtým, než prejde.
Celistvosť hry sa odohráva v jedinom, relatívne malé vojenské základne, že ste zatiaľ potulovať okolo, pomocou hry veľa mechaniky a dostupné trasy vytvoriť nejaký karantény pobaviť a riešiť misiu, ako si prajete, masívne odklon od predchádzajúce hry a ich lineárne designy.Je to netradičný stealth systém, ktorý je flexibilný a funguje dobre, vytvára uspokojujúce hrateľnosť, že netrvá na držal za ruku každá noha z cesty.Možno budete rozhodnete skryť v zadnej časti nákladného vozidla, aby sa presunúť na základňu, alebo pre viac hlučné prístupu môžete len kradnúť, že nádrž tam a ísť na besnenie alebo prehľadali miesto pre šikovného ostreľovacia pušku.Ostatné systémy možno hrať s výsledkami pre zábavu, ako ako natáčanie stráž v kolene činí mu chvejúce sa neporiadok, jeho volanie o pomoc prináša ďalšie stráže cez dvor, rovno do vášho dokonale nastaviť odstreľovaciu pasce.Nepriatelia môžu byť chytil a vypočúvaný pre informáciu, odhalil, či je munícia, zbrane alebo iné veci po ruke blízko, ako voľba zaklopať 'em, alebo sa s nimi vysporiadať trvalo musí byť vykonaná.To viedlo k krásny malý kúsok hranie, kde som chytil prechádzajúceho strážnik, ktorý, pod nejakým nátlakom, informoval ma, že tam bol recoilless puška na druhej strane základne, ideálne zbraň pre vyberanie jeden z mojich dvoch cieľov zavraždenie, končiť vo mne stealthing svoju cestu naprieč celého komplexu jednoducho získať svoje špinavé bez prstov na to.Nikdy som sa neobťažoval sa chytiť, že jeden strážnik by som pravdepodobne nikdy dozvedel o pušky, a zavraždil svoju cieľ inými, oveľa menej úžasné prostriedky.
Kultový Soliton Radar bol zaradený do iDroid zariadenie, ktoré môže byť vychovaný na vyšetrenie, zatiaľ čo váš cieľ, aspoň v hlavnom Ground nuly poslaním, už nie je hlasno reklamy, takže si potkne, mrmlať a nakoniec objaviť svoje ciele na tvoj vlastný.Naozaj, tam je skvelá časť, kde musíte počúvať kazetu, že jeho cieľom doľava záznam vo vrecku, zatiaľ čo je odvliekli.Pomocou tejto pásky a zvuky v pozadí môžete odvodiť, presne tam, kde bola prijatá.Je to brilantné kus hry, ktorý vyčnieva prostredný prst na moderný herný dizajn, ktorý požaduje musíte byť vedený za nos.Tu, pozemné Nuly vám poskytuje nástroje a povie vám, aby sa s tým, po tom všetkom, že si veľký chlapec a viac než schopný.Zbierala som oveľa väčšie uspokojenie z práce v tichosti svoju cestu naprieč základne, počúvanie stopy a navigáciu stráže, než som kedy urobil z jednoducho bolo povedané, kde je môj konečný cieľ leží.Celá vec bola len mierne podkopaná úroveň dizajnu robiť to trochu jasné, kde bol môj cieľ bol zachovaný.
V čom sa cíti ako kývnutie na súčasný štandard herný dizajn Big Boss je schopný automaticky označiť ciele, keď sa na ne pozeral skrz muške alebo ďalekohľadom, dovoliť im byť sledované cez steny.To je jeden príklad hry je zmäkčené len trochu, ale to je možné vypnúť v ponuke možností, ak hľadáte pre viac pohlcujúci zážitok, kde inšpekčné je to jediné, čo medzi vami a guľku medzi oči.Ak tak urobíte, umožňuje hlbšie zhodnotenie hier skvelého zvukového dizajnu, ako kroky odraziť plôch v realisticky, čo vám umožní sledovať nepriateľov prostredníctvom audio sám, hoci všadeprítomný nebezpečenstvo osamoteného stráže jednoducho stojí za svojím zabezpečí, že budete držať kontrola tie rohy.
Ďalšie mierne zmäkčenie obtiažnosti prichádza v podobe Big Boss "úžasných reflexy, ako keď on je bodkovaný čas ide do pomalého pohybu, čo vám stručný okno reagovať na hrozbu buď cez výstrel alebo úder do tváre, za predpokladu, že dostatočne ich úzke urobiť tak.Je to ideálne riešenie pre tých frustrujúce chvíle, kedy ste Videli stráže, ktorí len náhodou prísť okolo za vami v nevhodnú dobu.Opäť to môže byť zakázaný, a hra dokonca odmeňuje za dokončenie playthrough týmto spôsobom.
Vývojári sa konečne dostali okolo prepracovaním úprimne krvavé hrozné kontrolné systémy, zaznamenané v predchádzajúcich titulov MGS a ladenie celkovú manipuláciu, čo vedie v hre, ktorá je všestranný jednoducho oveľa príjemnejšie na ovládanie, aj keď hry ako Splinter Cell: Blacklist ešte urobiť výsmech z nich s ich pohybu tekutiny.Sú chvíle, kedy navigácia hada po mieste, cíti príliš trápne, a to najmä v žiary núdze keď vaše, napríklad, snažil sa utiecť z tanku a kamerou často dostal v ceste pri tesných úsekoch, ale celkovo to je schopnejší a presnejšie hru, než jeho predchodcovia.Na druhej strane toto robí stealth viac tekutín a prirodzenejšie než jej kedy predtým.
Ale zatiaľ čo kontroly a pohybu boli vylepšené z predchádzajúcich hier, a sú dokonca vyložene skvelé, keď v porovnaní s nimi, oni stále pocit, docela nevýrazný pri pohľade vedľa mnohých iných hier.Z akýchkoľvek dôvodov stále sa vývojári trváte na použitie nejaké divné ovládacích prvkov, takže v tomto prípade B načíta svoju zbraň a Y je používaný pre kontextovú akcie, vrátane lezenie.Keď už hovoríme o ktoré som sa stretol niekoľko okamihov, kedy sa hra stala trochu zmätený s kontextovými akciami, na jednom mieste čo vedie Had preskakoval zábradlím a padajúce takmer dvadsiatich stôp, pristátie v prednej časti ľahko šokované stráž.Všetko, čo som chcel urobiť, bolo vyliezť po rebríku.Vďaka hra.Pozemné Nuly tiež vybavený Beztlačítkové krycí systém, ktorý niekedy dokázal byť problém, pretože Snake objala múru, keď som sa v skutočnosti snaží šprint alebo prekĺznuť okolo nich, alebo odmietol vstúpiť kryt správne.Žiadna z týchto vecí rozbiť hru, ale do Mar skúseností značne.Je to 2014 a hry už nemajú žiadnu ospravedlnenie pre pocit, nemotorný v ich ovládaní a všeobecné pohybu.
Jednou z oblastí, v ktorých hrateľnosť destilačnom padá je v streľbe.Základné prestrelka cíti pozitívne kecy, aby som bol úplne úprimný, s cieľom je blbo a zbrane chýba veľa úder, ale potom boj nie je fokus a mali by ste sa ocitnete len uprostred bitke, keď sa niečo strašne zle.V skutočnosti Pozemné Nuly je maskovaná ako titul otvorenom svete, ktorý umožňuje hráčom riešiť nejaký spôsob, ako si želajú.Iste, bude v zbraniach horiace ako vy môžete niečo ako Blacklist je možnosť, ale Ground Nuly je ďaleko šťastnejší, keď si pomaly aby si cestu k cieľu, skôr než sa snažiť headshot každého v dohľade.Body sú tiež odstránené z konečného výsledku za zabitie nepriateľov aj ďalej presadzovať myšlienku, že zatiaľ čo hlava na útoku je technicky možné, by vývojári naozaj ocenil, keby ste jednoducho ísť kľudne schovávať za tou stenou tamto.
A potom je tu stráže, ktorí trpia všetkými štandardnými stealth žánru trópov, ktoré sme si zvykli očakávať v priebehu rokov.Oni sú, a buďme k nim láskaví, hlúpejší ako 3-ročný, ktorý je v súčasnej dobe na vysokej cukru.Zatiaľ čo oni sú proste na hliadke, že sú dostatočne pozorný, schopní vám celkom rýchlo špehovať.Vskutku, pravidlá, kedy nepriatelia môžu alebo nemusia byť schopný vás vidieť zdať trochu vágne, a niekoľkokrát som sa ocitol objavil strážami dosť ďaleko, napriek tomu som bol celkom istý, že oni by nemali byť schopní ma vidieť.Inokedy som bol schopný prekĺznuť, keď v skutočnosti by ma všimol.Po upozornení, však, AI náhle stratí veľa zo inteligencie to raz držal.Stráže sa snaží hľadať priestor sú smiešne patetický, odstránenie všetkého napätie z snaží sa zostať o krok pred nimi.Len schovať do nejasne pokojnom mieste a po niekoľkých minútach sa budete nudiť, a predpokladajú, že osoba, ktorá zavraždil väčšinu svojich priateľov, proste opustil oblasť.V jednej chvíli som sa vyhol svojim prenasledovateľom tým, že jednoducho lezenie po rebríku a naplocho na vrchole mólo.Ani jeden z nich si myslel, že by sa možno pozrieť sa na to tam, a to napriek skutočnosti, že bol v tejto oblasti som bol naposledy videný.Inokedy zmiasť som im polovici gunfight zadaním plnú šprint po dobu niekoľkých sekúnd a potom potápanie do krovia.Snáď najviac smiešne príkladom prišiel, keď jasne stráž ma uvidel a prišiel vyšetrovať.Celý Jeho hľadanie dosiahli otvorenie brány do plota článku reťaze a hľadí neprítomne na niekoľko sekúnd predtým, než prejde.Čo to sakra bolo?
Uznávam, že existujú určité klišé, že AI v stealth hrách musí byť do značnej miery zaviazaný, iný žáner ako celok by sa bojovať do práce.Stráže sa musí takmer vždy nasledovať nastavenej cesty a nikdy náhodne pozerať v smere menej hráči sa stal frustrovaní, keď budú tiež musieť zastaviť a skúmať rovnaké veci znovu a znovu s cieľom zabezpečiť dostatok príležitostí na zakrádanie minulosť.Ale bohužiaľ AI ako celku v rámci žánru stealth cíti ako jeho bude dozadu, a Ground Nuly je ďalším príkladom toho, že sa debilné protivníkmi.
Nie je to tak zlé, aj keď, ako je tomu vykazujú občasné známky inteligencie.Že by sa stali príliš podozrivo, napríklad, oni by mohli rádio povedať, že sú to kontrolu a mali by spĺňať náhle predčasne koniec príkaz porastie podozrivé z ich mlčanie, prípadne odosielanie viac chlapov vyšetrovať.Inokedy som vybral stráž, zatiaľ čo on bol chatovanie na svojom rádiu, len aby počul jeho priateľ volá ustarane nad ním, kontroluje, či je v poriadku.Tak to je v pohode.iba v prípade, že by som urobil uveriteľný podobné veci častejšie, bur raz podráždia Nemohol som sa zbaviť pocitu, som sa jednať s ľuďmi, ktorí neužívali svojej zlej obľúbenec povinnosti vážne.
Budeš musieť byť veľmi dobre oboznámení s usporiadaním základne Ak chcete naozaj dostať čo najviac z Ground nuly, pretože akonáhle ste dokončili primárny úloha, ktorá bude pravdepodobne trvať asi hodinu alebo dve, je tu len niekoľko ďalších vedľajších misií odomknúť, z ktorých všetky rozvinúť v rovnakom prostredí ako hlavný dej a sú pomerne krátke.Jednoducho povedané tie s old-school myslením, ktorí chceli prehrať úrovne znovu a znovu pre vyššie skóre, alebo sa sama uložila sady pravidiel môže byť schopný sa dostať okolo ôsmich hodín hrania tu, ale úprimne povedané, ja sa snažil prehrať každej misie viac ako dvakrát tak som cítil, že to nie je dosť vecí na objavovanie okolo základne pre podporu viac vydrží hrať, a ja už mal vyčerpal viac zaujímavých možností predložených mechanikov.Treba však povedať, že celkový dizajn základne je impozantný, s každým debna a kút odborne umiestnil, a každá hliadka dokonale súdený.To je výhoda mať tak malú plochu;Pozornosť je možné nešetrili na neho a stále málo časť testované na smrť.Mám záujem, aby zistili, či Phantom Pain bude mať rovnaký stupeň hviezdnej dizajnu.
To nás privádza späť k téme, čo presne Ground Nuly je, čo tiež znamená rozprávali si o cene tag.Povedal som to pred a poviem to znova, cena hry nemá vplyv na konečné skóre hry, ako hodnota za peniaze je veľmi osobná vec.Avšak v tomto prípade je dôležité si uvedomiť, že Xbox 360 vydanie Ground nuly, napríklad, možno nájsť na Amazonu za £ 22, dosť podstatná suma, za to, čo cíti, ako osláveným demo.
A áno, to je to, čo cíti ako Ground nuly.Poďme odstrániť cenu výhradne z rovnice a pokusu o zobrazenie to z kritickej perspektívy;tam sú niektoré hry, ktoré sa cítia dokonalý na iba niekoľko hodín dlhý, a ďalšie, ktoré sa cítia dokonalý v tridsiatich, ale Ground Nuly nie je jedným z nich.Je to ako kus väčšieho hry úhľadne nakrájané von a umiestneného v krabici pred uvedením na pultoch obchodov a predávaný ako hra vo svojich vlastných práv.To jednoducho nie je v poriadku.Je to z kontextu.Rovnako ako som začal poriadne baviť bolo po všetkom, a žiadny skutočný príbeh začiatok, stred alebo koniec hovoriť o tom všetkom odišiel cítim trochu prázdna.Iste, to že ma chcú viac a chcú The Phantom Pain, ale nie v dobrom slova zmysle.Ja som dumal, čo presne Ground Nuly je, alebo čo to malo byť.Nie je to demo, pretože budete musieť zaplatiť za to, to nie je naozaj moc prológu, pretože rozprávanie sotva existuje a nemá pocit, sebestačný, zábavným malá hra, čo je to, čo by to mohlo mať perfektne byť.
K dispozícii je tiež otázka, či je úspech Ground nuly by mohlo otvoriť cestu pre ďalšie vývojári a vydavatelia tlačí von drobné kúsky hier s £ 20 cenových tagy.Opäť platí, že to je niečo, čo sa neprejaví v mojom konečné skóre alebo stanoviská o skutočnej hre, pretože nakoniec všetky hry sú revidované tak, ako sú prezentované na vydanie bez ohľadu na cenové, vývoja a meno na obale.Ale je to pochopiteľné, ako niektorí ľudia sú veľmi obávajú, že mnoho Metal Gear Solid fanúšikovia, ktorí budú bezpochyby zakúpia Ground nuly mohol nechtiac byť dláždiť cestu pre hrozné praktiky, ktoré sme ako hráči, nie potrebujú alebo chcú.
Preto by som rád, aby v tejto osobnej stranou, a odstrániť moje kritické klobúk na chvíľu ponúknuť svoj vlastný pohľad;Som zástancom kvalitu pred kvantitou, a hrateľnosť tu určite je vysoko kvalitné, ale existujú limity.Ja by som kúpiť Ground nuly v jeho súčasnej cene.Predáva sa u £ 10 alebo snáď dokonca £ 15 S niekoľkými vylepšenia na príbehu a gameplay, a bez toho, aby náhle ukončenie, tak by som ho odporučiť bezvýhradne na osobnej úrovni.Cítil by som sa mi nákup ešte oprávnené.Ak chcete byť úplne úprimný s vami, a v záujme transparentnosti, trochu som sa snažil písať túto recenziu, pretože som zápasil s vlastným neustále mení stanoviská a názory na to, či je výrobok, ako je to prijateľné.Ale môj prístup k hodnotenie by malo byť oveľa kritickejší a premyslené, ako ich má pýcha, takže nechám na vás, rozhodnúť, či sa mi podarilo udržať to, alebo či moje iné myšlienky sa podarilo zafarbiť túto recenziu.
Správne, kritické klobúk späť.Otázka, ktorá potrebuje odpovedal: to pocit, ako úplný, príjemné hry?Vzhľadom k tomu, že to, čo je to byť predávané ako, samostatný prológu.Dalo by sa samozrejme očakávať, a potom, je príbeh, ktorý stojí na vlastnom, ale nastaví udalosti hlavnej hre, a zároveň poskytuje herný zážitok, ktorý robí veľa rovnaký.Pozemné Nuly nie je naozaj jedna z týchto vecí veľmi dobre.
Keď nič iné Pozemné Nuly slúži obdivuhodne ako ukážka toho, čo The Phantom Pain dúfajme;rozmanité, krásne Réžia zážitok, ktorý bude konečne uskutočniť to, čo Vždy som si myslel séria by mohla byť.Ale nie je dostať preč z toho, že to cítia sa ako demo, a kus oveľa väčšie hry.Miloval som každý okamih hry obsiahnuté s Ground nuly.Jeho mechanici sú nádherne navrhnuté, pretože je sama základňa.Metal Gear Solid fanúšikovia budú mať loptu experimentovať s rôznymi systémami, ktoré ponúka v malom, ale dobre tvoril ihrisko.Tam jednoducho nie je dosť na to, a to jednoducho nie je ono.Je to ako niekto vzal jednu úroveň z fantómové bolesti a tresol ju do krabice spolu s niekoľkými narýchlo vytvorených vedľajších misií do pad to.Koniec je zakrpatený príbeh s náhlemu koncu a bez uspokojujúce nahromadenie.Nemá pocit, že hra v jeho vlastnej pravý, alebo ako jej dokonca istý, čo to sa snaží byť.
V rozpore, je to, čo som, a konfliktné je to, čo Pozemné Nuly cíti.Brilantne krátky zábava, je možno najlepší spôsob, ako to opísať.Vyberte, či, že robí to stojí za to, alebo cena-tag nie, pretože v konečnom dôsledku len môžete sa rozhodli, že.
Dobrý:+ Premyslená mechaniku.+ Pekne navrhnutý mapu.+ Dobrá hodnota replay.
Bad:- Je tu príbeh?- Generic ciele misie.- Pocit ako kus niečoho väčšieho, a nie v dobrom slova zmysle.- Ten starý MGS neohrabanosť je stále prítomný.
Verdikt: 3/5 - DobráSolídny ponuka fantastické hrateľnosti a krásnym prezentácie, ale ten, ktorý v konečnom dôsledku sa nezdá vedieť, čo to sa snaží byť.
No comments:
Post a Comment