Saturday, September 19, 2015

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain Recenzia

age_bg_tpp

Prepustenie Hideo Kojima so sebou priniesla plače, že kým Metal Gear Solid, môže žiť ďalej cez Konami, to nikdy naozaj opäť milovaný povolení, ktorý v niektorých ohľadoch je takmer neúctivé k mnoho, mnoho ľudí, ktorí skutočne urobiť hru za sebou scény a bude pravdepodobne pokračovať s radom.Kojima môže poskytnúť toľko vízie, ale nepochybne to tiež len povedal, že áno, alebo nie veľa nápadov, priniesol k nemu.a dôveryhodné svoj tím.Napriek tomu, bez toho, aby človek sám, je celkom pravdepodobné, že Metal Gear Solid V: The Phantom Pain bude posledný skutočný Metal Gear Solid hru, a to najmä s Konami podieľa, spoločnosť, ktorá bola, a buďme úprimní, sa osvedčil byť trochu ... no, blbosť.Takže, ak je to naozaj konečná správny Metal Gear hra to robí spravodlivosť do šialenej sériu?Má Kojima vyšiel s tresku?

Príbeh nadväzuje deväť rokov po udalostiach z minulého samostatný Ground nuly prológu, a pre tých deväť rokov Big Boss bol v kóme, pretože on je lenivý takhle.Po jeho prebudení sa zdá, že skoro každý ho chce mŕtveho, a v tomto zmysle nemocnice on bol ležiaci príde pod útokom z neznámej sily, do tej doby je zdecimovaná ešte neznámy, ale oveľa silnejšie nepriateľov.Tvorba jeho útek Big Boss sa musí prestavať jeho padlého Matka Base, a spolu s ním jeho vlastné Private Military Company bez vládnej vernosti.Cestou, ktorú má prísť na to, čo sa deje s podivným Skullface, tajomné šifry a mocné nadprirodzené sily používaný proti nemu.

2015-09-05_00006

Prvá hodina je mätúce, úžasné a rozhodne Metal Gear Solid, riadenie zaseknutie v jednorožca, ktorý je v plameňoch a nadprirodzené sily s napätým nemocnici únikové scéne, ktorá ukazuje z hernej slabosť pre vynikajúce vizuálne okamihy v jeho prekvapivo krátkej videosekvencie.Intro je naozaj fantastický, ľahko jeden z najlepších, čo som hral.Po tom, hoci, rozprávanie upokojí celkom dosť, dodáva sa v malých sústach cez dlhé viac ako 40 hodín, že primárny kampaň bude pravdepodobne trvať, čo je priamy kontrast k sérii obvyklé rozľahlé filmové scény, ktoré niekedy trvalo dosť dlho pre vás ísť variť a jesť čaj pred hltať puding, len aby našiel postavy stále gestá.Príbeh sa ponorí do niektorých prekvapivo vážnych ríšou a berie úplne temnejší tón, ako je konanie detské vojakov, a zároveň sa snaží miešať niektoré typické Kojima šialenstvo, ktoré sa stalo vizitkou Metal Gear Solid.Rovnako ako predtým, že je to výmysel, že budete buď milovať, alebo nebudete.Či tak alebo onak, je prinajmenšom vždy zaujímavé.

Je ťažké hovoriť veľa o príbehu minulosti to zo strachu, že kazí všetko, musím povedať, že aj napriek koľko z toho vývojári sa zdá pohodlné s skrýva v kazetách, že hráč môže počúvať a skutočnosť, že je to chodil celkom zle a dokonca napísal celkom zle v oblastiach, rovnako som bol posadnutý od začiatku až do konca.Metal Gear veteráni bude prirodzene dostať čo najviac z tohto príbehu, ktorý má niekoľko potenciálne deštruktívne okamihov, ale novo prichádzajúci môžu tiež skočiť na palube aj tu.Niektoré veci sa prekvapivá ísť cez hlavu noob je úplne, ale z väčšej časti môžete sledovať spolu s rozprávanie, bez príliš veľa problémov.Je to skoro fyzicky bolí, potom sa priznať, že keď som bol závislý na príbehu bolo tiež ... no, nie je to dobré.Pre začiatok sa znaky dostať málo v spôsobe skutočného vývoja alebo dokonca osobnosti aj napriek značnej dĺžku hry, vrátane Big Boss sám, teraz vyjadrený talentovaný Kiefer Sutherland, ktorého drsný hlas schopnosti idú úplne na odpad zvažuje, ako Big Boss málokedy rozhovory, namiesto toho inklinovať k grunt veľa jednoducho nezodpovedá ľudí.To je jednoducho neslušné, kamoš.Tichý sniper tichý, ktorého pravdepodobne ste už videli, a poznamenal, že sú sporo odetá, je neuveriteľne fascinujúce, aspoň pre mňa, ale ona zničila túžbou developera chváliť svoj tovar každých päť zatratenie sekúnd namiesto budovania ju.Aspoň sa dostane nejakú vyložene krvavé poriadnej scény, myseľ.Podľa Kojima zámerom bolo, aby sa prehrávač pre hanbí za Quiet cez jej blízkosti nahotu, ale to je bollox a všetko, čo robí, je to trvať od krásnej nakopať zadok charakteru.Zatiaľ je tu sprisahania závity, ktoré sa objavujú, a potom sa nikdy nekonali správne.Z týchto visí nití hardcore fanúšikovia budú môcť odhadnúť, kde je všetko išlo, ale je to stále frustrujúce, že toľko vecí je vychoval a správne nikdy vyriešený.Nakoniec to bola skutočnosť, že Metal Gear, ani v tomto zmiernil formu, je cvok, ktorý ma držal, ktorí chcú viac, nie je to, že príbeh je skutočne dobrá, alebo dokonca aj povedal.A to je škoda, pretože tam je nejaké filmové scény a momenty, ktoré sprisahania, nasnímané úplne na vlastnú päsť, sú naozaj úžasný.

Najväčšou zmenou pre série prichádza v podobe otvoreného sveta, ktorý sa šíri sa po celom Afganistane a Afriky.Séria sa stala postupne otvorenejšej svojim dizajnom, ale toto je prvýkrát, kedy sa pokúsil integrovať klasický Metal Gear stealth rozľahlé otvorené priestory, ktoré umožňujú hráč riešiť úlohy z akéhokoľvek smeru, to uznajú za vhodné, a oprávnene tam bolo veľa ľudí zaujíma, ako dobre sa franšízová mohol robiť skok, pretože otvorené svety sú ťažké robiť dobre.Všetci príliš často vývojári buď aby boli príliš veľké, veriť, že väčší je lepší, alebo napchať je s kopírovanie a vkladanie úlohy, aby sa pochváliť o tom, koľko obsahu ich hra má.Ako sa ukázalo všetky obavy boli do značnej miery zbytočné plytvanie energiou as Metal Gear Solid V dostane to hneď z väčšej časti, hlavne preto, že si stále zachováva, že podrobný návrh úroveň z minulých hier, to so zameraním na 50 základniach a malých základní roztrúsené po dvoch prostrediach, každý z nich úplne unikátne a ponúka rôzne úlohy.Zakaždým, keď sa pustiť do nich, a budete robiť, že celkom dosť, ako misiách často ste zameriavajúce sa na rovnakú základňu, niekedy protivne tak, je tu vždy niečo, aby sa objavil, niektoré nové trasy alebo spôsobu záznamu, ktorý ešte nevidel ,Priestor medzi týmito nádherne navrhnutých oblastiach je väčšinou prázdna, postráda čokoľvek okrem niektorých náhodných zvierat meandrující cez piesočné duny alebo pomocou niektorých mokradí.Svojím spôsobom je to sklamanie vidieť taký relatívne značný krajiny chýba väčší pocit života alebo zaujímavé veci k nájdeniu mimo vychodených náplasť, a naozaj tam je veľa pohodlné skál a útesov, ktoré prestanú idete určité cesty, ale na druhej strane stupnice na svete je dané dobre tak, že ste nikdy ďaleko od základu, alebo z niektorých Roving hliadky.Na ceste k nejakej danej misii je to celkom pravdepodobné, že budete uviaznu na malom cestnom blokády sa snažia získať kvalifikovaných vojaka alebo chytiť nejaké ďalší materiál pre svoju základňu.

2015-09-05_00009

Otvorený svet prináša s deň / noc cyklu, rovnako tak môžete použiť, že k svojmu prospechu výberom, či chcete ísť na dennom svetle nájazd pre max viditeľnosti alebo hlavy pod rúškom tmy nejaký záludný bodnutie.Strážny zoznam zmení medzi dňom a nocou, rovnako, čo vám okno príležitosti ako jedna skupina začne odísť a ďalšie dostane nastaviť.Sakra, vy ste ešte s väčšou pravdepodobnosťou nájsť nepriateľov berú rýchly zdriemnuť, keď jeho nočné.

Všetko to vyzerá celkom pekne, taky, a zároveň podarilo byť sakramentsky pôsobivé z hľadiska výkonu.S mojím vlastným strednej úrovni plošinu som bol schopný udržať stabilnú 60fps s veľmi málo výkyvmi a takmer všetky nastavenia otočil vysoko.Keď už hovoríme o ktorej je tu dobrý výber možností, ktoré vám pomôžu v hre je dané akurát, s jedinými námietky sú nepárne voľba nepodporuje myš v ponukách, ktoré takmer cítia ako veľmi zámerného náznak, že MGSV hrá lepšie s regulátorom a úplný nedostatok z jazdca ZÚ.Je tu nejaké pôsobivé výhľady spoznať, keď idete okolo na koni alebo riešenie nepriateľské základne, podporovaný vynikajúceho svetelného systému, ktorý vytvára pár krásnych chvíľ.Animácie sú rovnako pôsobivé, Big Boss a nepriateľských vojakov pohybujúce sa plynule po svete, a ja musím dať úver, kde je to vzhľadom na obyčajné množstvo animácií, príliš, ktoré sa zdajú na pokrytie skoro všetko.Kľúčom k jeho výkonu, je, že to nie je vlastne skvelo vyzerajúci hra výhradne z technického hľadiska;je tu veľa surových textúry či rozmazané textúry a detaily nie je podstatný v mnohých oblastiach, napriek tomu to vyzerá skvele, keď všetko ide dohromady.Viem, že to znie divne, ale stačí sa pozrieť na screenshoty;krásna, nie?Teraz naozaj sa na ne pozrieť.Pozrite sa zblízka.Pozrite sa na drsné plochy?Akonáhle budete hrať, aj keď si nevšimnete, ty, a namiesto toho len obdivovať, ako hladko to všetko cíti a ako pekné to všetko vyzerá.

Vďaka rozšírenie rozsahu pôsobnosti v oblasti životného prostredia prichádza zvýšil herný priestor.Je to ako každý nápad skôr vidieť v seriáli bol vyviedol z skrine, upratala, leštený, kým svieti a dal dohromady zamyslene vytvoriť stealth-akciu, ktorá sa môže pochváliť značné množstvo potenciálnych spôsoboch boja proti cieľom, ako rozpútanie perfektný Assault, kde budete mať z danej základňovej stanice napájania a komunikácie do tej doby prikročí k havárii nádrže cez predné brány, postrieľať hlavné hrozby, vyskočiť a používať rúškom tmy chytiť niekoľko vysoko hodnotných cieľov, ktorého schopnosti budú veľkým prínosom pre svoje vlastné operácie.Alebo možno budete rozhodnú ísť na deň útoku, volanie vo vzdušnom podporu, a potom ísť do mesta s ostreľovacia puškou z diaľky.Možno budete pokrývať džíp v C4 pred jazdou smerom k niektorým nepriateľom a skákanie von, čaká na ne príde a skúmať podivné vozidlo, ktoré sa náhle narazil do ich strážna veža, takže si môžete odpáliť ju.Alebo možno budete ísť s dokonale vykonané stealth beh, plaziť sa po bruchu cez skryté medzery a len vybratí nepriateľov, ktorí absolútne musia byť odstránené.

Snake sa nikdy necítil lepšie kontrolovať, a to buď;séria Metal Gear je už dlho známy pre nielen mať zvláštne rozloženie regulátora, ale aj pocit skôr neohrabané.Tentoraz rozloženie regulátora je stále trochu divné v miestach, ale je to tak, tak oveľa hladšie použiť.Big Boss môžete prepašovať, potápať, strihať, hádzať granáty, kryte a plížiť sa okolo miesta hladko teraz.Je to Metal Gear ako vždy mala byť, skutočne, a je ešte jeden spôsob, v ktorom je to ďaleko prístupnejšie pre nováčikov.

V kývnutie na typického moderného videoherný dizajnu máte ďalekohľad, ktorý môže označiť nepriateľov z diaľky, takže vyhľadávanie von základňu pred mieria vždy pevné plánu, ale vďaka dobrým dizajnom tam je vždy veľa slepých miest, ako sa udržať ste na vaše prsty, ako je tu vždy šanca, že ste vynechal pár túlavými stráže, ktorí prídu prechádzky za rohom v nevhodnú chvíľu.Ak si všimol, aj keď, je tu šanca udržať váš stealthiness, pretože hra sa aktivuje reflexné režim, niekoľko požehnané chvíle spomalene, ktoré vám umožnia rýchlo sa snaží, aby nepriateľa dole, a to prostredníctvom aa detailný bojový hodu, uspávacie šípky alebo guľka na tvár.Vždy sa môžete prepnúť to vypnúť, aj keď pre viac autentický zážitok.Ďalšie kývnutie na obtiažnosti prichádza v podobe nádhernej kuracie klobúk, poskytnuté hráča, ak sa im nepodarí niekoľkokrát počas misie.Klobúk v podstate poskytuje tri okná, kde bude strážiť pohodlne ignorovať ste existenciu, pretože sú príliš zaneprázdnení smeje.Je to hravý spôsob, ako pomôcť von bojujú hráči.Na druhej strane spektra, aj keď.

2015-09-05_00013

Ako stealth hra, ktorú hrá naozaj dosť dobre.Samozrejme je tu výber potlačené zbraní, aby sa do bitky, a navyše Snake môžete získať zblízka a osobnú s jednoduchým hodom, ktorý môže okamžite ohromiť súpera, zatiaľ čo jeho bionickou paži možné vybaviť niekoľkými ničivými bitky ťahov, taky.Môžete chytiť nepriateľov rovnako, vybrať, či sa dusiť von, alebo len vraziť nôž do ich tiel pred pretiahnutím mŕtvolu off tak, aby nikto ho objaví.Schopnosť vypočúvať nepriateľských vojakov sa vrátil, nechal si urvat nejaké Intel o tom, kde nájsť suroviny, alebo v mnohých prípadoch veľmi dôležité veci, ako je, kde sa nachádza cieľ.Samozrejme, že klasický lepenková krabica je nanajvýš vítaný návrat, a dokonca môžete pripojiť plagáty na ňu, vrátane jedného z vysoko postaveného úradníka, ktorý bude robiť vojaci zastaviť a pozdraviť, jasne preukazuje, že oni by nemali byť ani na starosť otváranie plechovka fazule, keď nemôžu rozoznať plagát na krabici od skutočnej veci.Základne sú vždy navrhnuté s veľkým množstvom spôsobov, ako prekĺznuť okolo, z podzemných tunelov do plazivá oknom, čo je krásne ihrisko.

Nevyhnutne sa veci pokazí;budete chýbať kritický výstrel, alebo príliš domýšľavý, alebo len otočiť roh v nevhodnú chvíľu, bez toho aby sa ako prvý.Nech sa stane čokoľvek to je pekné vedieť, že MGSV nie je tak zlé z akčnej hry, a to buď.Je tu veľmi malú skóre trest za skutočne dostať objavil, a samozrejme byť videný znamená mať veľa nahnevaných ľudí so zbraňami po vás, ale na rozdiel od týchto dvoch vecí hra sa ťa trestať za to, že si všimol, alebo nikdy ani neobťažoval s celá zaludny vec.Neexistuje žiadna zlyhanie v reálnom čase alebo niečo také sa tu, a väčšinu času najväčšia zábava je, keď sa veci pokazí.Kým MSGV nesúťažia s likes Gears of War pre česť byť nejkluzčí third-person strieľačka okolo neho je v jeho vlastnej pravý stále solídny, náročné riadené výbuchy ohňa a inteligentné využitie krytu a životného prostredia, aby vyšiel na top.

Všetko, čo dostane odrazil od niektorej z najlepších AI, aby milosť videohry.V priebehu rokov sme sa stali podivne zvyknutí AI v stealth hier, ktoré vyzerá, že existuje iba ignorovať všetko podozrivé až do okamihu, keď sa skutočne dostať dierované alebo strieľal na, stráže s pevnými hliadkovými vzormi a reakcií, môžeme predpovedať s znervózňujúce presnosť.Samozrejme, že iný typ nepriateľa v utajenom titulov bývajú druhu, ktoré sú absolútne nekompetentný na zistenie votrelcov, ale zrazu zase do všemocné bytosti s desivou presnosťou, keď robia nakoniec bavlnu na.Ale stráže v Metal Gear Solid V sú chytrí potvory, ktorí nie sú tak ľahko predvídať, ani oni sa stanú vševedúci, vševidoucí vojakov, keď oni stanú upozornení na vašu prítomnosť.Mali by zahliadnuť z vás, ktoré môžu rozhodnúť ignorovať ju, alebo prísť beh cez.Môžu rádio pre priateľ označiť spolu, alebo začnite svietiace baterku do noci, alebo dokonca ísť aktivovať svetlomet nájsť.Ak sa naozaj strach, že sa nemusí obťažovať pri pohľade na všetky a jednoducho rádio je v, odosielanie základňu na najvyššej pohotovosti.Títo chlapci nebudú ignorovať mŕtve telá, náhodné výbuchy, podivné zvuky alebo tajomné diery po guľkách sa objavujú vedľa nich, a to buď.Kým patrolovanie oni si niekedy len zastaviť a začať hľadať okolo seba, alebo mať prestávku dymu.Trasy zmeniť, taky.U niektorých ľudí, ktorí majú svoje dokonalé beh stealth zničenej, pretože strážny rozhodol náhle sa porozhliadnuť mohlo byť nepríjemné, ale pre ľudí, ako som ja to robí stealth dynamickejšie a realistickejší a napätá.Je tu vždy šanca, ktoré majú byť zmarený prosté ľudské správanie.

Akonáhle nepriateľ pozná vaše tam sa stáva ešte pôsobivejšie.Nepriatelia budú zdokonaľovať v na streľbu rýchlo a bez váhania, aby sa uvoľnil krupobitie ohňa na známu polohu, aby vás nútiť, núti vás k Hunker nízke a vzdialiť alebo sa stať obeťou vojakov pomocou svojej súdruhmi kryciu paľbu ako príležitosť na bok vás.Príval mínometné paľby je bežný jav, taky, ako by ste potrebovali ďalšiu motiváciu ísť ďalej, a v noci stráže často vypáliť svetlíc na osvetlenie prostredia pri hľadaní strany zarputile zháňať vás, odmieta sa vrátiť k pravidelnému správanie pre docela nejaký čas.Dajte veľkú základňu v pohotovosti, a to naozaj pocit, ako by ste boli v ťažkostiach, a full-na prestrelke nepriateľov sa bude snažiť, aby vám zachytiť a lemovať vás, alebo prepláchnite vás s granáty.Môžu sa tiež rozhodnúť, že volať na zálohu z okolitých základní, alebo požiadať o pomoc vrtuľník prísť, čo je dôvod, prečo je niekedy dobrý dôvod aby vyhľadávali veľké základňu a pomaly vyberte ich komunikačné jedla a možno aj vypratať všetky neďalekej základne.

2015-09-05_00018

To je nakoniec to AI, ktorá zaisťuje, že nech už ísť na čisté agresie alebo perfektnom stealth je to vždy veľká zábava.Phantom Pain rozhodne elegantne vám nikdy povedať, ako hrať alebo potrestať vám za núdzové pristátie na vode stealth v prospech dohodnutie raketomet a fúkanie nejaké hovno hore, zatiaľ čo nespočetné množstvo rôznych systémov a spôsoby, ako komunikovať s hrou spolu s fantastickou AI viesť k zaťaženiu a veľa skvelých momentov.A to je najlepšie, pretože z hľadiska čistej poslanie dizajnu MGSV nemá tendenciu sa dostať opakujúce, pričom väčšina cieľu vriacou až eliminovať / uniesť tú vec tam.Postranné misií trpí to, taky.Tam je impozantné množstvo z nich dokončiť, poskytujúce Phantom Pain s veľkým množstvom obsahu pre špecializované hráči tešiť, ale väčšina z nich sú po vzore extrahovania osobu alebo zničenie nejaký konkrétny cieľ, takže opakovanie je problém.Opäť platí, aj keď, je to dokladom toho, že hry, že opakované ciele nemajú pocit, že veľký problém, pretože aj extrahovanie väzňa pre n-tej dobe v postrannej misii cíti ako šancu hrať okolo iným spôsobom.

Ale na druhú stranu, len asi každý misie cíti ako šancu vidieť, čo sa hra môže urobiť.Voľba šprint šialene do základne, kedy by ste mali byť nenápadné niekto, kto vás dovedie na cieľ, napríklad, môže priniesť väzňa alebo dokumenty, ktoré odhaľujú svoje zamýšľané obete presné alebo drsný umiestnenia, takže môžete vybrať priekopy menej zaujímavé Úlohou nasledujúcich v prospech zriadenia pascu pre skutočné ciele.Rovnako tak to stojí za to ísť späť do misiu, aby trochu pohrať.Schopnosť zavolať napájanie klesne a požiadať nové zbrane a predmety v oblasti zaistenia môžete vždy získať prístup do čoho si bude najlepšie zodpovedal situácii, alebo čokoľvek nové vec, ktorú sme vyvinuli, ktoré by vám umožní spôsobiť zábavné krviprelievania.Samozrejme, že tu nič, ktorý porovnáva na otvorenom svete zmätku niečo ako Just Cause 2, ktorý umožnil pre niektoré dosť šialené bláznenie, ale tam je veľa potešenie byť odvodený z zistiť, ako sa kĺzať z kopca v kartónovej krabici , alebo že tým, že hrá pásky o zápchu vojaka a zároveň skrýva v prenosnej WC môžete vytvoriť ďalší vojaci vyhýbať.Je tu radosť z objavovania, ktoré môžete trubka niečo ako Jazda Valkyries tak, že reve nad svojimi vrtuľníky reproduktory, zatiaľ čo to príde kričí, aby poskytla podporu vo Vašom príkaz, alebo že určitá pieseň hral cez váš iDroid môžu ukolísať nepriateľov na prespanie.Tam je trochu zábavy chvíle, ako nájsť na matku základni.Je tu vodné pištole, ktorá sa zdá k ničomu, kým sa naučíte to môže oslepiť nepriateľov a skratovať elektrické zariadenia.Môžete posielať aj sami v kartónovej krabici na inú základňu.A potom je tu vážnejšie okamihy, napríklad použitie svoje znalosti misii na nastavenie dokonalý záber na diaľku alebo vytiahnuť inteligentný lúpež.Tam je obrovská spokojnosť prikradol do nepriateľského tanku, viazanie Fulton balón na neho a sledovala, ako si bleskurýchlo do neba, veľa k prekvapeniu nepriateľských vojakov, ktoré ju obklopujú.Keď sa dostanete až na to hra je len veľa zábavy.

Tam je vágny pokus, aby vám v šachu pomocou hodnotiaceho systému, ktorý všeobecne ocenenie viac premýšľavý, nenápadný hrať na vyšších postoch, čo zvyšuje šance dobrovoľníkov, ktorí prichádzajú pracovať pre vás.Ale aby som bol úprimný, je to najlepšie jednoducho ignorovať hodnotiaci systém tak, aby sa baviť, alebo dokončiť prvý playthrough a potom sa vrátiť neskôr krviprelievania v mysli.

Buddy Systemu prináša ešte ďalšiu vrstvu nuansy a možnosť voľby, takže môžete vziať so sebou jedného zo štyroch priateľov na daný misii.Je tu dobrá šanca, budete už viete, jedného z nich;D-Dog možno nájsť ako malé šteňa putovanie krajine a zachránil, rastie do veľkej a hrôzostrašný spojencov.D-Dog je schopný vyčenichat a označiť zbrane, nepriateľov a liečivých rastlín, čo z neho skvelý spoločník pre stealth hráčov, a navyše s upgradom môže dokonca byť poskytnutá malý nôž, ktorý on bude tasiť meč na povel a použiť na krájať hrdla cielené nepriateľa, ktorý je jednoducho úžasné.D-Horse, medzitým, zabezpečenie mobility, hoci je najviac pamätný kvôli jeho schopnosti hovienka na povel, niečo, čo môže byť skutočne použitý k spôsobí nepriateľské vozidlá pošmyknúť.On môže tiež byť používaný ako šikovný zátarasu ako nepriatelia sa zvyčajne zastaví, dostať sa z ich vozidiel a pokúsiť sa ho zahnať preč.K dispozícii je tiež mechanický D-Walker, ktoré môže priniesť ďalšie palebnú silu na misiu, a to najmä s niektorými upgrady.Ale môj vlastný obľúbený je tichý, kontroverzný žena, v tom, že ona je smrtiace, zdanlivo mute sniper, ktorý má na sebe veľmi málo oblečenia, čo sa dostať vysvetlil v rámci príbehu.Ona je schopná ponúknuť smrteľne presné požiarnej podporu, robiť ju veľmi vhod.Každý kamarát prichádza s odomykateľných schopnosťou prostredníctvom trustového systém, ktorý vás odmeňuje za tráviť čas s nimi, ale kľúčom k ich existencia je to, ako si vyberieš vždy znamená obetovať niečo iné rovnako užitočné.Vezmite D-dog a budete chýbať s kone sa dostať okolo.Vezmite kone a budete ľutovať, ktoré nemajú psa silný nos.

Je to matka základňa, ktorá poskytuje nielen herné naratívny chrbticu, ale aj meta-hra, ktorá zviaže všetko dohromady úhľadne.Rozľahlý komplex off-shore platforiem Matka základne pôsobí ako stvárňovanie svojej moci a pokrok v hre, bezpečnostná zóna, z ktorej na rozvoj nových nástrojov vojny, ktorá vám vybrať z impozantné zoznamu potenciálnych zbraní, gadgets a viac, že ​​neustále jemne meniť, ako budete riešiť každej misie.Je to obrovský zoznam, a to aj v záverečných hodinách hry som sa pristihol, že rozvoj modernizovanej verzie nového zariadenia pre seba a svojich kamarátov, a dokonca objednávať do úplne novej hračky na hranie, ako deployable Decoy vojaka a pušky, ktorá požiare TRANQ šípky pre niektoré snooze akciu s dlhým doletom.Je to neustály prúd zariadenie, ktoré pomáha zaistiť hra zostáva zábava.

2015-09-09_00001

Keď už hovoríme o sedatíva, že budú rýchlo stala kľúčovou súčasťou vášho arzenálu.Matka Základňa je obrovská, a je potrebné ho privádza vojakov, aby fungoval.Používate aktualizovaný ďalekohľad môžete analyzovať nepriateľských vojakov, aby určil, ako kvalifikovaní sú v rôznych oblastiach, ako je boj, výskumu a vývoja a medicínu, a potom, ak máte pocit, ako by mohli byť cenným aktívom môžete jednoducho použiť TRANQ šípku alebo zatvoriť -quarters hádzať alebo zadusiť zaklopať von.Potom, čo ste ich dostal odloženie na znečistenie môžete vytasiť svoj prístroj Fulton Recovery, ktorá je v podstate veľký balón s navádzací systém, ktorý si kravatu na nič netušiace obete, na ktorom mieste to ľahko zdvihne im pár stôp nad zemou , čo im asi tri alebo štyri sekundy omámene prišli k skôr, než sa náhle dostanete mykol pri rýchlosti letu až do mrakov, vydávanie veselý výkrik hrôzy, ako idú, aj keď napodiv vojnových zajatcov, ktoré môžete zachrániť a iných "priateľských" all prenajal jejda rozkoše.Úprimne povedané, že niekoľko sekúnd kompletného zámeny na ich tvárach a potom sa rýchlo mizne výkriku nezostarne.Po návrate na základňu vojaci budú nejakým spôsobom presvedčiť, aby sa práci pre prevádzku, a dostane pridelený jednému z rôznych oddelení.Môžete nechať hru auto-assign zajatých vojakov na základe ich skillset, alebo môžete ručne riadiť, kde pracujú, užitočné, ak chcete, aby konkrétne úroveň vyššie niečo ako R & D oddelenia, aby získal prístup k novej zbrane.

Prestať premýšľať o tom a budete uvedomíte, ako šikovný je systém, podporovať hráčov, aby svoj čas a Recon každú oblasť a prístup s opatrnosťou, skôr než len ísť v so všetkými zbraní vyšľahli plamene, inak riskujú stratu potenciálne cenným prínosom ktorý by mohol pomôcť vám odomknúť ďalšiu dávku zariadenia.A napriek tomu to nepopiera viac agresívny prístup, a to buď, pretože môžete vždy psychicky vytvoriť zoznam vojakov, ktoré chcete udržať nažive a potom pokračovať ísť na rušnej zabíjanie Spree, starostlivo pracovnú cestu okolo niekoľkých vyvolených.Napriek tomu spôsob označovania špecifické vojakov by bolo pekné, ako sa snaží dávať pozor na tú, ktorú chcete, mid-boj je sakramentsky ťažké, a vytiahol ďalekohľad rýchlo skontrolovať štatistiky nie je moc možností pri piatich zlý chlapci sa snažia, aby vám vypláchnuť.Neustále hľadajú nových regrútov tiež prináša riziko vs odmien mechanik k hre, ako exfilling každý vojak, pow alebo dokonca kus vybavenie často vám dáva v nebezpečenstve.

Nie sú to len vojaci, a to buď ako nevinná zvieratá môžu byť tiež pretiahnuť k nebu s bezstarostnou nenútenosťou, obývať svoju vlastnú malú zoo.Nič sa nevyrovná docela zmätený výraz medveďa, ktorý sa snaží prísť na to, prečo to nie je visí nad zemou.S určitou inováciu Fulton môže byť tiež použitý na zodpovedajúci veci ako mínomety, celých vozidiel a dokonca aj nákladných kontajnerov plných hodnotných aktív, všetko kŕmenie stále sa rozširujúcej Mother Base.Z iDroid systému menu si môžete vybrať, čo prevodovka vyvíjať ďalej, rovnako ako účelom výstavby nových platforiem, aby dome ešte viac zamestnancov, čo opäť striedavo úrovniach až vaše rôznych oddeleniach, takže môžete získať prístup k ešte väčšie veci ,

Ako fantasticky matka Base je poskytnúť veľmi hmatateľný spôsob, ako sledovať, aký pokrok ste urobili a ako úžasné, ako obyčajné množstvo zariadení, ktorá pochádza zo to je, je to škoda, že matka Základňa nikdy sa cíti ako miesto, kde stojí za to stráviť kedykoľvek.Je to pôsobivé pozerať, keď letíte v via vrtuľníka, a vyvoláva pocit hrdosti, ale keď vás krok do kovových palubách to všetko cíti ... dutých.Tam je celkom veľa nič nájsť okolo pár skrytých scén, a zatiaľ čo hra sa snažia vás vyzývame k návšteve všetkých vojakov s cieľom udržať morálku hore, čo zlepší ich zručnosti hodnotenia, je ťažké pracovať až toľko enthuism pre vliekli okolo to, čo robí veľa prázdneho priestoru.Nemôžeš ísť do takmer všetky budovy, nemôžete chatovať na vojakov alebo zavesiť von s nimi.Môžete navštíviť pokojné, ale mimo špecifických okamihov všetko, čo môžete urobiť, je pozrieť sa na ňu, rovnako tak D-Dog pobehuje, ale môžete sa pozrieť len na neho.Dokonca aj možnosť pohladkať D-psa, zatiaľ čo na misiu, je preč na matku základni.Vzhľadom k tomu si môžete objednať na výstavbu nových platforiem a povedzte výskumu a vývoja, čo sa zamerať na ďalší z iDroid keď v teréne, alebo sedí vo vrtuľníku že to nie je moc dôvod krok pešo na matku základni.

K dispozícii je multiplayer súčasťou, kde musíte brániť svoje FOB (Forward operačné základne) od ostatných hráčov, a potom zaútočiť svoje vlastné.V podstate to scvrkáva na hranie mačku a myš s iným hráčom na chvíľu, a úprimne povedané, nie je stojí čas a úsilie pripojiť.V skutočnosti som sa aktívne podporovať biť možnosť odpojenia, pretože ak ste pripojení potom iDroid menu naraz trvať veky načítať a práve teraz servery sú hrozné.Bohužiaľ vyslať viac ako Combat Team operácií hra vyžaduje máte nejaké prívesky na cestách.Dobrou správou je, že iba s jedným Combat Team nebude obťažovať vás moc.S komponenty pre viac hráčov tiež prichádza microtransactions, čo je úprimne povedané len urážlivá v plnom cenovo názov, ako je tento.Hele, budem úprimný Sotva som hral multiplayer.Za účelom preskúmania hru, už som sa snažila jam dostatok času do singleplayer, a po iba pár on-line "odpovedá" Bol som z toho unavená a jednoducho stlačte tlačidlo odpojenie tak, že by som nemal byť prerušený iným hráčom útočia na moju FOB.

2015-09-06_00012

Existuje veľa malých reptania a niggles s hrou, a tak chyby a závady, vrátane jedného v okamihu, ktorý môže pri použití poškodený ukladať dáta kľud počas dvoch misií, niečo, čo Konami už vyslaný varovanie o.Je tu nejaké grafické čkanie, kde čierne obdĺžniky začínajú napádať terén, ale je to stále relatívne malé.Medzitým posudzovanie toho, čo Snake môže a nemôže šplhať až niekedy môže byť trochu bolesť v zadnej strane, rovnako ako pristihnutí sa na kusy terénu, keď sa snažíte konať rýchlo.Raz som narazil na strážneho, ktorý bol jednoducho točí v kruhoch, a v jednej misii cieľovej jednoducho nedokázal vôbec pohybovať, čo bol trochu problém, pretože som mal byť jeho nenápadné.To nás tiež privádza k AutoSave systému, ktorý nielen šetrí hru, kedykoľvek je objektívne dokončený, čo znamená, že ak hráte okolo môžete nájsť sami stratí dobrých 30 minút času, keď zomriete.Dokonca aj keď nehráte okolo odkalovaciu misie alebo niečo, kde budete musieť stráviť značnú kus času plazí okolo pomaly alebo čakacej môže znamenať značnú stratu mali by ste sa náhodou dostať strakaté a zomrieť.

Konečný výsledok týchto nespočetných systémov a nápady mali cítiť tak ako mnoho ďalších hier, keď sa pokúsi niečo podobné;chaotický.Napriek tomu Metal Gear Solid V nie je.Všetko, čo prichádza spolu krásne do niečoho, ktorý je nielen dôstojným pokračovaním série, ale tiež najdostupnejší zo zväzku pre nových hráčov, ktorí chcú zažiť to, čo všetko ten rozruch okolo.Príbeh je stále zošalel, ale nikde v blízkosti rovnakej úrovni ako zvyčajne a cut-scény sú prísnejšie a oveľa menej pravdepodobné, že konzumovať celé dni sám, hoci skalných fanúšikov môže namietať, že to znamená, že to naozaj nie je pravda, Metal Gear hra, medzitým Snake nikdy kontrolovanej to dobre.Inými slovami MGSV robí to, čo mnoho záznamov v dlhej bežiaci sérii nikdy riadiť;byť úplne úžasné pre nováčikov a veteránov podobný.

No hra je vždy perfektný a MGSV nie je žiadnou výnimkou z tohto pravidla, ale aj tak je to úprimne povedané nie je nič menšieho než majstrovskej hry, ktorá úspešne združuje rad systémov, ktoré sa cítia skvele individuálne, a úžasné pracujú spoločne ako súdržného celku.Bolo tam pár momentov, kedy som nebol baví, a to bojovať tú prekliatu nadprirodzený jednotku, ktorá sa objaví čas od času, ale tie chvíle boli tak pominuteľné, že sa sotva záleží na sto hodín, alebo tak to bude pravdepodobne trvať skutočne dokončiť všetko.Nebuďte šokovaný vidieť vyzdvihnúť veľa Game of titulov roka, kedy ocenenie sezóna prichádza váľali, duking to s Zaklínač 3 pre prestížny titul.Nie je zaváhanie z mojej strany udrieť výdatné odporúčania na tento jeden, a to ako existujúce fanúšikov a ľudí, ktorí sú práve hľadajú skvelú hru.Zahraj to.

Reco

No comments:

Post a Comment