V EA blogu to dnes bola zistené, že Xbox 360 verzia Titanfall došlo k oneskoreniu, aby sa umožnilo Bluepoint hry viac času na to leštiť.
"Bol som hrať hru veľa, a to je fantastické.Vidíme však niekoľko vecí, ktoré môžu byť ešte lepší, takže dávame Bluepoint trochu viac času na to, že práve a na poskytovanie epickú Titanfall zážitok pre Xbox 360 hráčov."
Titanfall pre Xbox 360 bol kvôli uvolniť ešte tento mesiac na 25. marca pre Severnú Ameriku a 28. marca pre Európu, ale bola teraz odsunuté do 8. apríla a 11. apríla, resp.
"Hra bude obsahovať rovnaké 6V6 gameplay, mapy, módy, zbrane a Burn karty ako Xbox One a PC verzie hry.Vážime si každého trpezlivosť, ako sme si posledné detaily v poriadku.Uvidíme sa na hranici. "
Prirodzene sa tak veľa hráčov stále rozhodli neprijať Xbox Jeden je tu veľa ľudí, ktorí túžia dostať svoje ruky na Titanfall pre Xbox 360. Avšak boli vznesené pochybnosti minulý týždeň, kedy insider Peter Dodd tvrdil, cez Twitter, že Titanfall bol spustený na 30 snímok za sekundu a sub-720p na Xbox 360, čo by samozrejme bolo trochu sklamaním pre fanúšikov.
Predtým Peter Dodd oznámil, že 360 verzia hry bola sa ovládal Bluepoint, jeden týždeň pred oficiálnym oznámenia bolo urobené, aby odhalil jeho tvrdenia, aby to bola pravda.
Mohlo by to vysvetliť nedostatok hands-včas s predchádzajúcou generáciou verziu hry?Dúfajme, že v prípade, keď je pravda, táto malá oneskorenie bude mať v hre robiť to až do 720p a stabilným 30 snímok za sekundu.
No comments:
Post a Comment