Saturday, September 19, 2015

The Art of Castlevania - recenzia knihy

DSCF0442



Vydavateľ: Titan Book. Strih: Martin Robinson

Ako hráči sme sa vidieť hotový výrobok na obrazovke, a často nedokážu oceniť množstvo času a úsilia, ktoré išli do jeho vytvorenia.Tvrdíme, a hašteria na internete, zatiaľ čo niekde inde vývojár je jednoducho sedí s hlavou v dlaniach, prípadne namáčanie jeho klávesnica slzami.Uprostred rozhovorov a zákulisia, knihy umenia nám ďalší spôsob, ako nahliadnuť do sveta vývoja a pestovať hlbší cenená pre náš zvolený hobby.

Čo je dôvod, prečo som tu na chate o The Art of Castlevania, a prečo by mal sedieť na konferenčnom stolíku.

Kniha váži mäsité 192 stránok, predstavovať prácu a to nielen z Castlevania: Lords of Shadow 2, ale z celej celej trilógie s qoutes z rôznych umelcov a ďalších členov vývojového tímu, použitý vrhnúť svetlo na tvorivý proces, ktorý porodila samotnej hry, ktorú som hral a recenzované nie je to tak dávno.

Predhovor pozri troch vedúcich umelcov na MercurySteam otvára knihu s štýl, nasledovaný fantastickým 5 úvodnú stránku, ktorá hovorí o tom, ako prišiel existovať ako reinvention milovanej franšízy Páni tieňa.V skutočnosti, zavedenie dokonca krátko dotýka tému ako prerod a zmena nie je ľahké prísť na videoherný svet, čo je skutočnosť, že akýkoľvek hráč iste poznajú, keď vidíme toľko odpor proti reštartu alebo dokonca malé zmeny so zavedenými sérii.Dobývať niečo ako Castlevania sa vždy bude nebezpečný ťah na Konami je menom.Nemohlo byť posvätné, žiadny prvok, ktorý nemôže a nemal by byť preskúmané a menené v prípade potreby, a konečný výsledok bol hviezdny dobrodružstvo.

DSCF0454

Táto kniha nás zavedie na veľkom turné po v pánov tieni trilógie všetkých troch hier, predstavujúce nám zmesou koncepčných kusov, skíc a ďalšie, z ktorých všetky, bez výnimky, preukázať, že MercurySteam majú niektoré vážne talentovaní umelci pracujúci pre nich ,Prvý Lords of Shadow má naozaj ohromujúce vizuálne dizajn a nedávne Lords of Shadow 2, a to napriek mnohým nedostatky, tiež sa podarilo vykúzliť nejaké výnimočné pohľady a designy charakteru.Prirodzene kniha je umenie otvorí hlavné postavy Gabrielom, popisovať aspekty jeho dizajnu a zbrane, než sa presťahovali na jeho alter ego, Dracula, a potom Belmont rodiny, ktorej história sa číta ako mätúce epizóda Ulica korunovácie, ale s viac krvi.Tu sa dostávame šancu oceniť ako veľa rozdielov a mnoho podobností medzi Gabrielom a jeho konečnej podoby, Dracula.

"Navrhovanie Draculu bol zložitá úloha - sme urobili veľa testov.Ale nakoniec sme si uvedomili, že sme chceli zostať v blízkosti Gabriel.Po prvé preto, že ľudia, ktorí milovali prvý zápas bude chcieť hrať ďalej s rovnakým znakom.A za druhé preto, že týmto spôsobom môžeme vytvoriť jednoduché spojenie medzi pánmi z Tieňové 2 a prvej hre.Hráči budú mať príjemný pocit, že sa budú naďalej hrať s Gabrielom, ale s twist. "

Z búrlivej histórie Belmont mušle, ktorý pravdepodobne mohol robiť s nejakým vážnym poradenstva, sme sa presunúť do sekcie s názvom Allies & Protagonisti, ktorý potrebuje málo v spôsobe vysvetlenie.Tu postavy ako Pan, Satan a Zobek sú na plné zobrazenie spolu s Titánmi, sa celý oddiel klenout monštruózne 39 stránok.Nie každý dostane toľko pozornosti ako by sa dalo podobne, ako je panva, kto sa dostane krátky kus textu a tri, pomerne malých kresieb, ale opäť je to fascinujúce časť s úžasným postrehy.

DSCF0444

"Tam boli vždy nepriatelia v Castlevania z gréčtiny, európskych a japonských mytológie.V pánov z tieňa sme chceli mať väčší európsky rozmer, pretože samozrejme to prichádza z európskeho vývojového tímu.To je to, samozrejme, čo sme vyrástli, a chceli sme zachytiť niektoré z klasických príšery, ktoré sa objavili v Castlevania hrách v pravdivejšie slova zmysle. "

Potom sme prúdi do 27-stránkové Supernatural Bestiář, ktorý sa raduje z zobrazujúci mnoho nepriateľov a podivných nepriateľov, ktoré sa objavujú v priebehu hry, vrátane dvoch z mojich najobľúbenejších kresieb v celej knihy, ktoré ukazujú výrobca hračiek a Agreus v celej svojej kráse.Zvláštně táto časť knihy ponúka žiadne priame qoutes z vývojového tímu, skôr je tu len pár úryvky obyčajného textu, ktorý nie je naozaj žiadne objasnenie na základe návrhov uvedených.Je to naozaj škoda, pretože tam je niekoľko jedinečných zvieratá, ktoré si zaslúžia, aby ich tvorba hovorili.

Kniha čerpá k nevyhnutnému koncu s podstatným 43-stránky sú venované mnohých jawdropping prostredia a miest vidieť cez sériu, sa na konečných 8 stránok venovaných modernej dobe vidieť v Lords of Shadow 2. Bývalá obsahuje ešte ohromujúci príklady MercurySteam oko pre krásne prostredie, ktoré preukazujú, že oni poznajú svoje veci, pokiaľ ide o eposu, fantázie krajiny a gotickej architektúry, zatiaľ čo druhý maľuje ďalšie zaujímavé modernej doby, než to, čo sme nakoniec videli v hre, ktorý cítil uninspired.

"Lords of Shadow je veľmi slnečný hra.Toto bolo robené zámerne, pretože to prinieslo zmysel Gabriela cesty zo svetla do tmy.Chceli sme, aby prvej úrovne, že je slnečno a veľmi svetelný, než sa stal postupne tmavšie. "

DSCF0445

V osobitnom spôsobom čítaní sa The Art of Castlevania a obdivoval jeho mnoho krásnych kusov umeleckých diel je smutný zážitok, pretože rôzne qoutes z umelcov a dizajnérov rozloženie ich víziu v jasným spôsobom a slúži k pripomínať, ako často, že vízia nestihli preniesť cez konečným pánov z Tieňové hry tak, ako by si zaslúžila.To nie je chyba z mnohých talentovaných ľudí, ktorí tak jasne vyliali srdce a dušu do vytvorenia takéhoto absorbujúce umenia, ale skôr z hry chaotický dizajnu.Nápady, koncepcie a sprisahanecké prvky nikdy dopravená rovnako ako oni je vysvetlené v tejto knihe.Ich vášeň a láska na týchto stránkach, je úroveň detailov a pozornosť, ktorá sa nikdy skutočne dopravená v hre, s výnimkou tých nádherných okamihov, kedy budete znovu navštíviť Dracula hrad a sú opäť vítať s nádherným vizuály.A keď nič iné, že spolu by táto kniha hodný kúpy, vidieť vízie a úsilie, ktoré išli do tvorby finálneho produktu.

Existujú, samozrejme, pár pozoruhodných chýb stojí za to hovoriť o.Tak krásna a dych berúce, ako toľko práce prezentované v tejto knihe je, existuje veľa dobe, kedy som sa ocitol, ktorí chcú viac náčrtky, ktoré majú byť zahrnuté, ktoré ukazujú, ako sa umelci prišli do konečného návrhu poskytnúť väčšiu vhľad do procesu.Rovnako tak tam sú časy, keď som zistil, si želá, že by hovoriť o niečo viac do hĺbky o tom, prečo sa rozhodli robiť určité veci, a ako sa nakoniec usadili na vzhľad znaku alebo umiestnenia.Ako človek s obession s videohrami, že hraničí šialený som sa chcú dozvedieť viac o fascinujúci svet herného vývoja, a knihy, ako je táto poskytovať lákavé, ale nakoniec plytké záblesky do vizuálneho procesu návrhu.Čo komunikácia robíme dostať z vývojového tímu sú často povrchné v najlepšom, zatiaľ čo veľa z umeleckého diela je k dispozícii konečné návrhy, takže som sa diviť, čo iteratívny proces, bolo to, že nakoniec splodil túto finálnu dielo zdobí stránky.Vezmite Gabriel, napríklad, kto tím odhaľuje začal život s oveľa barbarské snímky pred morphing do toho, čo vidíme v hrách na radu Kojima.To by bolo skvelé mali sme dostali do jeho prvej inkarnácii, a uvidíte, ako sa postupovalo, ale jeho časť knihy ukazuje iba jeho finálnej dizajn.

DSCF0452

Ale treba si uvedomiť, že sa jedná o umenie, kniha, a nie pohľad do hĺbky na videoherný vývoja, čo robí niektoré moje negativity diskutabilná.Keby Tím MercurySteam bolo dovolené hovoriť viac o zdôvodnenie niektorých vizuálnych prvkov potom je text na aktuálne umelecké diela pomere mohla stať trochu diskutabilné.A dokonca aj vo svojej súčasnej podobe vaše nepochybne bude zbierať isté kúzlo poznatky z knihy, ako je napríklad, ako Gabriel vizuálne transformácia bola z veľkej časti kvôli Kojima, alebo, ako jeho spôsob boja bola úmyselne štylizovaná vyvolať dojem, že sa naučil svoj repertoár tým, že sleduje niekto iný.A je samozrejmé, že sa zobrazí umelcovho práce na statickej stránke dostanete oceniť úroveň detailov oveľa viac, než pri hraní hry, kde sú tieto veci často skryté pôsobením.

Nádherne dohromady knihu, Art of Castlevania je fantastický čítanie pre každého, kto sa ocenenie pre herný dizajn a umenie, a to nielen z trilógie sám, hoci pre jasné tých, ktorí prilepené s MercurySteam jeho pánov z titulov Tiene od začiatku až do konca, bude kresliť oveľa väčšie uspokojenie z týchto stránok.


Verdikt: 4.5 / 5 Musí vlastniť pre rad fanúšikov, Titan Books dali dohromady brilantnu knihu, ktorá je skoro dokonalý.

No comments:

Post a Comment